De reis is afgelopen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Daan Dijker - WaarBenJij.nu De reis is afgelopen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Daan Dijker - WaarBenJij.nu

De reis is afgelopen

Door: Daan Dijker

Blijf op de hoogte en volg Daan

30 Juni 2017 | Nederland, Amersfoort

We zitten op het vliegveld van Marrakesh. Papa heeft voor ons tickets gekocht naar Amsterdam. tickets kostte 102 euro per persoon. we vliegen met Airmaroc.

31-06-2017

Ik kijk terug op een mooie familiereis. We hebben erg veel plezier met elkaar gehad. Vooral het geld verdienen voor eten was erg grappig. We hebben bijna 10000 kilometer gereisd. Het overnachten en reizen heeft bij elkaar bijna 1000 euro gekost. Met onze muzikale talenten hebben we 513 euro opgehaald. Dat hebben we besteed aan eten en drinken. Dus de totale reis heeft 1513 euro gekost

• 25 Juni 2017 - 15:49

Kim:

Ho Neef,

Wat heb jij een gave reis gemaakt met je ouders. Ik ben met mama ook in Marrakech geweest. Heel leuk en mooi. Je boft maar dat de andere kant van de familie zoveel mensen in het buitenland heeft wonen.

Welkom thuis
    Kim

• 25 Juni 2017 - 16:09

Chris En Resy Bertens :

Wat een leuke reis hebben jullie gehad.Wel apart om zelf je verblijf te
    verdienen. We vonden het leuk om het reisverslag te lezen.
    Welkom thuis. Opa en Oma.

• 25 Juni 2017 - 20:01

Monique:

Hoi Daan wat een mooie ervaring...... En natuurlijk welkom thuis. Misschien kan je hier in Nederland ook muziek gaan maken.

• 25 Juni 2017 - 21:20

Wendy:

Welkom thuis wereld reiziger!
    Vast wel lekker om weer in je eigen bedje te liggen!
    Fijn om te lezen dat het voor jou een mooie familiereis is geweest! Dit pakken ze je niet meer af!
    Groetjes Nekita, Melody en Wendy