Daar gaan we dan - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daan Dijker - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daan Dijker - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan

Door: Daan Dijker

Blijf op de hoogte en volg Daan

01 Juni 2017 | Nederland, Tilburg

Het is pas de eerste dag van de vakantie en ik ben al helemaal kapot. We zijn nu bij opa en oma in Tilburg en eigenlijk hoop ik dat ik hier mag blijven slapen totdat papa en mama weer terugkomen. :-) Om 5.00 uur ging de wekker en om 6.00 zaten we op de fiets We hebben ruim 100 kilometer gefietst. Van Amersfoort naar Utrecht naar Den Bosch en toen naar Tilburg. We hadden tegenwind en het was best zwaar. We hebben er 9 uur over gedaan. De routerplanner zei dat we er binnen 5.5 uur zouden zijn maar zo hard fietsen we niet. Ik bak samen met oma pannenkoeken en dan ga ik naar bed.


Duur : 5 uur en 13 minuten
Afstand : 96,5 kilometer
Kosten : € 00,00

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Ik heb een tante in Marokko

Familiereis

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2017

De reis is afgelopen

24 Juni 2017

Marokko

12 Juni 2017

Bah, vis stinkt

11 Juni 2017

Frankrijk is mooi

04 Juni 2017

Brussel is leuk
Daan

Actief sinds 24 Juni 2017
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 6592

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 01 Juli 2017

Ik heb een tante in Marokko

Landen bezocht: