Het idee van papa - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Daan Dijker - WaarBenJij.nu Het idee van papa - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Daan Dijker - WaarBenJij.nu

Het idee van papa

Door: Daan Dijker

Blijf op de hoogte en volg Daan

01 Mei 2017 | Nederland, Amersfoort

Papa roept ons allemaal bij elkaar. Papa en mama zijn 12.5 jaar getrouwd en daarom wil hij een bijzondere reis gaan maken. We hebben niet heel veel geld dus moeten we goed nadenken waar we naar toe willen en hoe we aan het geld voor de reis gaan komen. Mama wil naar Amerika en papa zegt dat dat wel erg ver zwemmen is. Haha. Papa wil een actieve vakantie. Een fietsvakantie. Nou dan wil ik niet zo heel ver weg. Ik wil naar een warm land waar ik in de zee kan zwemmen. En dan denken we aan alle familieleden die in het buitenland wonen. We willen onderweg zoveel mogelijk familie gaan opzoeken. Daarom besluiten we via België naar Frankrijk te gaan en dan naar Spanje en dan naar mijn tante in Marokko, die volgend jaar bij ons komt.