Het idee van papa - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Daan Dijker - WaarBenJij.nu Het idee van papa - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Daan Dijker - WaarBenJij.nu

Het idee van papa

Door: Daan Dijker

Blijf op de hoogte en volg Daan

01 Mei 2017 | Nederland, Amersfoort

Papa roept ons allemaal bij elkaar. Papa en mama zijn 12.5 jaar getrouwd en daarom wil hij een bijzondere reis gaan maken. We hebben niet heel veel geld dus moeten we goed nadenken waar we naar toe willen en hoe we aan het geld voor de reis gaan komen. Mama wil naar Amerika en papa zegt dat dat wel erg ver zwemmen is. Haha. Papa wil een actieve vakantie. Een fietsvakantie. Nou dan wil ik niet zo heel ver weg. Ik wil naar een warm land waar ik in de zee kan zwemmen. En dan denken we aan alle familieleden die in het buitenland wonen. We willen onderweg zoveel mogelijk familie gaan opzoeken. Daarom besluiten we via België naar Frankrijk te gaan en dan naar Spanje en dan naar mijn tante in Marokko, die volgend jaar bij ons komt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Ik heb een tante in Marokko

Familiereis

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2017

De reis is afgelopen

24 Juni 2017

Marokko

12 Juni 2017

Bah, vis stinkt

11 Juni 2017

Frankrijk is mooi

04 Juni 2017

Brussel is leuk
Daan

Actief sinds 24 Juni 2017
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 6598

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 01 Juli 2017

Ik heb een tante in Marokko

Landen bezocht: